Google

10 juni 2019 - Chartres, Frankrijk

Onderweg vroegen we ons af in welke plaats Google gevestigd is. Daar moesten op dat moment wel 2 medewerkers blauw van het lachen zitten over waar ze die 2 Hollanders nu weer heen zouden sturen.
Eerst probeerde ze ons op een soort snelweg te sturen met einde maximum snelheid van 70 kilometer. Dat leek ons geen goed idee.
Maar dachten die gasten van Google natuurlijk, we zullen ze even helpen.

Eerst een boeren pad met veel gras. Later nog meer hobbels en kuilen, keien en modder.
Het gras zo hoog dat ik een hertje niet gezien had tot 2 a 3 meter van te voren.
Hij sprong weg en ik schrok behoorlijk. Ik stond stil en viel in slow motion zo het graan in. Op dit moment ontsnapte er ook wat lucht met iets te veel geluid.

We wilden 40 kilometers maken maar in Rambouillet aangekomen hadden we nog tijd en animo over. Aangezien het hotel niet top was, hebben we het verlies genomen. Weet je wat. Doen we gewoon nog een programma van 40 kilometer. Vanuit de stad, langs de snelweg, door het boerenland en bospaadje, naar de eindeloze wegen langs het graan. We kregen het allemaal. Ik vermoed dat we zeker meer kilometers hebben gemaakt maar we zijn er weer gekomen.

Aangezien de reis wat langer duurde, voelden we ons vrij om ons te verlagen tot het niveau van: "ik zie wat jij niet ziet en het is ..... " of het zingen van "we zijn er bijna." (Vanwege de moraal iets te vroeg begonnen)

Het klinkt misschien niet super sexy maar dat is toch waarom we het doen. Samen er iets van maken.

1. Anja:
    10 juni 2019
    Haha leuke hoor.
  2. Jan Dalmaijer:
    11 juni 2019
    Ja dat moet toch zeker kunnen ;-) Leuk dat het zo voorspoedig gaat qua km's en met het onverwachte zie je ook nog dingen die je normaliter niet zou zien. Geniet er ook dinsdag weer van.
  3. Onno Brouwer:
    11 juni 2019
    Hi, dat is het leuken van zo'n reis je verwacht het Nederlandse maar ja ...... jullie hebben lekker weer.
  4. Esther:
    12 juni 2019
    HA
    l
  5. Oma en opa:
    12 juni 2019
    hallo jongens hebben jullie een beetje beter weer ging de treinreis goed heel leuk dat jullie belde gisteren dennis leuk dat lisa geslaagd is fijne dagen en we hopen lekker weer groetjes