Kapot

13 juni 2019 - Châtellerault, Frankrijk

Bestemmingen liggen niet allemaal op gelijke afstand. Zo kwam het dat we vanuit Tours vertrokken met een behoorlijke opdracht.

Een kleine 90 km verder, waren we eindelijk gearriveerd.
8,5 uur onderweg, met 2x een korte eetpauze. Waarin we de man een heel stokbrood naar binnen hebben gewerkt. Voor de eerste hadden we nog wat plakjes worst, de 2e trokken we uit een automaat, dus die ging rauw naar binnen.

Die heuvels zijn echt killing. Windkracht 3/4 vol op het hoofd. Het hele eind en dan af en toe nog over een boerenlandweg met het gras 10 cm hoog. Het was zwaar, eigenlijk gelijk vanaf het begin. Dus vaak even drinken, plassen en de benen strekken.

Alle twee vroegen we ons af "waarom doen we dit eigenlijk?" Maar je gaat door. Opgeven is geen optie.

In het hotel heeft Dennis eerst 3 kwartier onder de douche gezeten omdat hij geen zin meer had om te staan.
Maar we hebben het wel gedaan.
We hebben het samen gedaan!!

En nu hebben we lekker gegeten en gaat het eigenlijk wel weer.

Morgen gaan we fris van start, maar dan wel iets minder ver.

1. Jan Dalmaijer:
    13 juni 2019
    Zo heftig maar wel keigoed.
    Echte doorzetters, top
    Veel succes en plezier morgen
  2. Ma:
    13 juni 2019
    Ja het gaat niet allemaal vanzelf
    Frankrijk heeft niet zulke fietspaden als nederland
    Morgen maar weer met frisse moed doorgaan
    gr. Ma
  3. Onno Brouwer:
    14 juni 2019
    Kom op doorzetters, en geniet vooral van de tour! Chapeau
  4. Robbert:
    14 juni 2019
    Ha mannen! Superstoere actie hoor. Ik doe het jullie niet na.

Als ik vluchtig op Google kijk zijn jullie al halverwege, maar hoe dat in de praktijk uit gaat pakken...
  5. Tessa Koudijs:
    14 juni 2019
    Wat een mooie verhalen en al een hoop ervaringen rijker! Klinkt ook pittig hoor...Heel dapper van jullie, jullie kunnen al best al heel trots zijn! Geniet er nog van samen en let op je tas ;)