Gaat het goed?

19 juni 2019 - Hourtin, Frankrijk

Ooit ben ik naar Griekenland geweest.
6 weken, ik was 17.

Uiteraard heb ik gebeld toen ik aankwam, maar daarna bleek het bellen vanuit een telefoon winkel best ingewikkeld en bovendien duur (dat laatste vooral).
Als ik nog 2/3x gebeld heb zal het wel ophouden.

Hoe anders is het nu. Als je een paar dagen geen verhaaltje schrijft, krijg je een berichtje/belletje of alles wel goed gaat?

En heus niet alleen van mijn moeder....

We zijn inmiddels aangekomen in het dorpje Hourtin. Gelegen in de streek Aquitaine al in de buurt van Bordeaux.
Met de ferry overgestoken van Royan, kwamen we terecht op goede fietspaden zonder al te veel klimmen en dalen.
Dat is ook te merken aan het aantal collega fietsers. Kwamen we eerst nooit iemand tegen. (Hoe zou dat komen) Nu stonden er nog 20 fietsers op de boot.

Uiteindelijk maken we een 55 km en voor het eten zullen we ook nog een 10 km moeten maken. (Dan zonder bagage dat is dan wel weer fijn)

Versailles
La Rochelle
Rochefort
Royan
Hourtin

Een mooi lijstje met plaatsen die we inmiddels aangedaan hebben.
Elke dag een nieuwe slaapplaats, route, een plek voor ontbijt, lunch en diner (Of soms iets wat daar op lijkt). Het plaatsje bekijken en natuurlijk een stukje fietsen tussendoor.

We hebben het er maar druk mee, maar we slapen wel lekker!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan Dalmaijer:
    19 juni 2019
    Goed te horen dat het goed gaat. Mooi om dit zo te volgen. Een van de voordelen van de moderne communicatie.
  2. Anomiem:
    Lekker bezig pikkies
  3. Anja:
    19 juni 2019
    Begon me ook al zorgen te maken. Blij wat te lezen😉
  4. Leen dekker:
    20 juni 2019
    Vooral de laatste foto was een uitgebreide lunch?
    Prettige voortzetting!
  5. Patricia:
    20 juni 2019
    Wij dachten al...vd aardbodem verdwenen 🤪😉.....ziet er goed uit allemaal! Have fun verder nog🤗